Bioskop u našem gradu sjutra prikazuje četiri filma.
Prvi termin od 12:45h rezervisan je za animirani film Kikoriki: Već viđeno. Pored njega na repertuaru su jos filmovi: Banda Čupavih Repova, Avatar i Oluja.

U 12:45h na repertoaru je animirani film Kikoriki: Već viđeno.
Kraš odlučuje da svom najboljem prijatelju Bariju priredi nezaboravnu rođendansku zabavu. On angažuje agenciju “Već viđeno”, koja svojim klijentima organizuje uzbudljive avanture na putovanjima kroz vrijeme. Tokom ove nevjerovatne pustolovine, Krašovo nepoštovanje pravila izazvaće kataklizmičnu nesreću, uslijed koje će njegovi prijatelji biti raštrkani u različitim vjekovima. Da bi spasao drugare i bezbjedno ih vratio kući, Kraš mora brzinom munje da putuje kroz prošlost i budućnost. Vremena je malo, pa će pomoć morati da potraži od svog alter ega iz drugog vremena.

Drugi termin u 14:25h u ponudi za najmlađe posjetioce film: BANDA ĈUPAVIH REPOVA.
Pripremite se za pustolovinu! Megi Digins, vombat koja se pretvorila u Čudesnu ženu, nenamjerno postaje gradski superheroj nakon što je nevoljno spasila bandu početnika superheroja od sigurne propasti.

U 16:05h mozete pogledati film Avatar: Put vode.
Film prikazuje porodicu Sali, koju uz Džejka i Nejtiri čine i njihova djeca, prati nevolje sa kojima se oni susreću i puteve kojima prolaze kako bi sačuvali jedni druge, bitke koje vode u nadi da prežive i tragedije koje su ih zadesile. Nastavak kultnog filma oslikava Pandorin svijet, kao i povratak Navi naroda čije glavne likove ponovo tumače

U 19:30h na repertoaru je film OLUJA, film-drama o ratu, ispričana iz ugla običnog čovjeka kog maestralno glumi Jovo Maksić u ulozi Ilije, čiji je jedini cilj da zaštiti i sačuva svoju porodicu, ognjište i selo u kojem je odrastao sa drugovima koji su mu silom prilika postali saborci, a čije se životne priče prepliću. U želji da spriječi dalje napade na selo, u kojima je zamalo ostao bez sina Petra, Ilija formira diverzantsku jedinicu, sa ciljem da uništi neprijateljsko gnijezdo iz kojeg se vrše napadi na selo.